zaterdag 28 september 2013

Het grote schoonmaakboek voor mannen en vrouwen

Vanmorgen liep ik op de boekenmarkt van de plaatselijke harmonie tegen een leuk boekje over schoonmaken aan, vol handige en soms wat minder handige tips.
Zo zal het jaarlijks buiten over een lijntje hangen en uitkloppen van mijn vloerkleden niet gaan lukken.
Ik heb geen lijntje buiten, zou niet weten waar je nog aan een echte mattenklopper zou kunnen komen en mijn kleden zijn te zwaar om te versjouwen, maar een goede tapijtreiniger en stofzuiger doen volgens mij ook wonderen.

De uitleg over hoe je in 3.20 min. de hele wc schoon kan maken is bijna hylarisch, maar ik ga het zeker een keertje uitproberen.
Mits ik in staat ben om het hele verhaal uit mijn hoofd te leren, want anders ben ik al meer tijd kwijt aan het lezen van de gebruiksaanwijzing ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten